سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 16445

  بازدید امروز : 19

  بازدید دیروز : 0

همه چیز از یک اداره

 
در گذشته مرا برادرى بود که در راه خدا برادریم مى‏نمود . خردى دنیا در دیده‏اش وى را در چشم من بزرگ مى‏داشت ، و شکم بر او سلطه‏اى نداشت ، پس آنچه نمى‏یافت آرزو نمى‏کرد و آنچه را مى‏یافت فراوان به کار نمى‏برد . بیشتر روزهایش را خاموش مى‏ماند ، و اگر سخن مى‏گفت گویندگان را از سخن مى‏ماند و تشنگى پرسندگان را فرو مى‏نشاند . افتاده بود و در دیده‏ها ناتوان ، و به هنگام کار چون شیر بیشه و مار بیابان . تا نزد قاضى نمى‏رفت حجّت نمى‏آورد و کسى را که عذرى داشت . سرزنش نمى‏نمود ، تا عذرش را مى‏شنود . از درد شکوه نمى‏نمود مگر آنگاه که بهبود یافته بود . آنچه را مى‏کرد مى‏گفت و بدانچه نمى‏کرد دهان نمى‏گشود . اگر با او جدال مى‏کردند خاموشى مى‏گزید و اگر در گفتار بر او پیروز مى‏شدند ، در خاموشى مغلوب نمى‏گردید . بر آنچه مى‏شنود حریصتر بود تا آنچه گوید ، و گاهى که او را دو کار پیش مى‏آمد مى‏نگریست که کدام به خواهش نفس نزدیکتر است تا راه مخالف آن را پوید بر شما باد چنین خصلتها را یافتن و در به دست آوردنش بر یکدیگر پیشى گرفتن . و اگر نتوانستید ، بدانید که اندک را به دست آوردن بهتر تا همه را واگذاردن . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: یکی نه زیاد مثل بقیه! ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 1:55 عصر

سلام.

دیگه از این به بعد تصمیم جدی دارم که این جا در فواصل زمانی کوتاه تر به روز بشه. شاید هم این جا تبدیل شد به پایگاه کمیته ی روابط عمومی اداره! که البته بعیده مجوزش رو بهمون بدن. به هر حال ... .

اتفاقات این مدت که خیلی زیاد بوده و قطعن قصد بنده هم این نبوده که تمام اتفاقات رو بنویسم. اما چند موضوع جدید که در مدت غیاب بنده بوده،‏ این هاست:

- تشکیل کمیته ی روابط عمومی اداره:

هرچند این کمیته هنوز 3 جلسه بیشتر برگزار نکرده! امیدواریم که در سال جدید با برکتی که ان شاءالله خدا به وقتمون می ده، شاهد فعال شدن این کمیته هم باشیم.

- تجهیز و افتتاح رسمی کتابخانه ی اداره:

شاید تنها خیر و برکت بارز کمیته ی روابط عمومی، همین افتتاح کتابخانه به صورت رسمی باشه. البته به دلایل زیادی از جمله دانشجو بودن مسؤولی که از کمیته عهده دار وظایف مربوط به کتابخانه شده، فعلن کتابخانه مون تنها در ساعات خاصی خدمات ارایه می ده؛ که البته به دنبال راه کاری هستیم که بتونیم در ساعات غیاب ایشون، حداقل فضای کتابخانه رو در اختیار همکاران قرار بدیم. ان شاءالله.

- برگزاری جلسات مسؤولین واحدهای مختلف اداره:

انصافن این جلسات هرچند به جهت طولانی شدنش (که اون هم ناشی از تعداد زیاد بخش ها و مشکلات اون هاست)، کمی خسته کننده ست؛ اما باعث شده چرخ اداره روان تر بچرخه و بسیاری از مسائل و مشکلات به آرامی مرتفع بشه و کلی از استرس ها و درگیری های بی مورد، حذف. امید که این جلسات هر روز پربارتر بشه و نتایج خوب اون رو دوستان و مراجعینمون هم ببینن.

- خرید اشتراک اینترنت پرسرعت و نامحدود:‏

خیلی چیز عجیب و غریبی نیست! همون ADSL خودمونه! بحمدلله این مشکل همیشگی اداره برای ارسال یا دریافت ایمیل های کاری و نق زدن های همکاران که چرا همه جا همه ی سیستم هاشون به اینترنت دائمی متصله و ما نه؛ برطرف شد. هرچند هنوز به علت برخی محدودیت های حراستی، سامان دهی خوبی برای استفاده ی همه ی دوستان در تمامی ساعات انجام نشده. این هم از اون مقوله های پر دردسر و زمان بره که باید همه ی جوانبش رو خوب سنجید تا چیزی از قلم نیفته.

- برپایی جشن مختصر تولد به مناسبت تولد همکاران:

البته این کار هنوز درون واحدها عملی نشده؛‏ اما در جلسه ی مسؤولین واحدها که هفتگی تشکیل می شه، راه افتاده و جالبه. برنامه ی بعدی و آنی کمیته ی روابط عمومی،‏ اعلام روز تولد پرسنل هر واحد به مسؤول واحدهاست که ان شاءالله جشن های درون واحدی برای همه ی همکاران با خرید کیک و شیرینی و اهدای هدیه ای هرچند کوچک برپا بشه.

اتفاقات خوب و بد دیگه برای پست بعدی.

تا بعد!